Skip Ribbon Commands
Skip to main content

DESE Portal for Afterschool Programs

:

Forum: A First Look At Toyota 2023?

Open

Subject

A First Look At Toyota 2023?

Replies

Sport może być czymś, co Australijczyk nazywa swoim kumplem w barze. Np.: „Dzień dobry, sport, czy mogę dostać piwo?” Ale w znaczeniu używanym w akronimie SUV termin ten zwykle nie ma tak dobrego zastosowania. Większość https://brake.magicexhibit.org/ SUV-ów po prostu nie jest tak sportowa, prawda? Jednak w przypadku Land Rovera Range Rover Sport istnieje argument, który należy wysunąć na rzecz trafności uzupełnienia. Po pierwsze, jeśli jesteś tak zdezorientowany jak my, wyjaśnijmy, że Range Rover Sport to skrócony i wyostrzony Land Rover LR3, wprowadzony na rynek, aby konkurować ze sportowymi SUV-ami, takimi jak Porsche Cayenne https://suv.magicexhibit.org/ i BMW X5. Podczas ponownego wymyślania tego modelu Sport z platformy LR3, transformacja zaowocowała pojazdem, który jest o około dwa cale krótszy niż LR3 i oferuje znacznie mniej miejsca we wnętrzu. Maksymalna pojemność bagażnika Sportu wynosi 71 stóp sześciennych w https://samochod.magicexhibit.org/ porównaniu z 90 dla LR3, a przestrzeń na tylnych siedzeniach spada z 55 stóp sześciennych do 49. Pomimo mniejszych rozmiarów Land Roverowi udało się zwiększyć wagę. Nasz tester walnął w drogę ważąc 5866 funtów, podczas gdy ostatni testowany przez nas LR3 ważył 5686 funtów. To mogłoby doprowadzić niektórych do przekonania, że ​​byłby to powolny i niezdarny pojazd, ale tak nie jest. Dzięki hojnej masie równomiernie rozłożonej na obu osiach Range Rover Sport zachowuje się z niezwykłą równowagą. https://samochody.magicexhibit.org/ Nie zaszkodzi, że zawieszenie jest kombinacją adaptacyjnych, połączonych resorów pneumatycznych i aktywnych stabilizatorów. Albo, że pojazd jest wyposażony w opony z serii 40 na 20-calowych kołach, które zapewniają reakcję układu kierowniczego jak w samochodzie i wyglądają jak opony samochodów sportowych, pomimo możliwości terenowych pojazdu. Dodaj do niezwykłego podwozia 390-konny doładowany V-8 z momentem obrotowym wynoszącym 410 funtów, czyli jednostkę napędową zwykle znajdującą się pod maską XKR lub XJR Jaguar, i możesz zacząć rozumieć, dlaczego ten Range Rover nazywa się Sport. Po podłączeniu do płynnie zmieniającej się sześciobiegowej automatycznej skrzyni biegów (z manualnym nadpisaniem zmiany biegów), V-8 z https://flaz.magicexhibit.org/ łatwością napędza Rovera, a jego jedynym komentarzem jest powściągliwy bełkot. Potem stań na nim mocno, a wielki Sport pędzi do przodu z zaskakującą determinacją, rozpędzając się do 60 mil na godzinę w zaledwie 6,7 sekundy. Słychać wycie doładowania podczas gwałtownego przyspieszania, ale nawet wtedy nie jest to uciążliwe. W rzeczywistości cały hałas został skutecznie wytłumiony w Sport. Hałas wiatru jest https://price.magicexhibit.org/ znacznie niższy od tego, czego można się spodziewać po tak wysokim i kwadratowym pojeździe, a opony Continental 4x4 SportContact, z ich ulicznym wzorem bieżnika, wyraźnie robią wszystko, aby utrzymać poziom hałasu przy 70 milach na godzinę na poziomie 67 decybeli. Wszystko to wpisuje się w charakter wnętrza samochodu. Chociaż oparty na kokpicie LR3, doładowany Sport nosi wystarczającą ilość wysokiej jakości skóry i drewna wiśniowego, aby zapewnić przyzwoity kompromis między użytecznością a luksusem. Metalowe plastikowe akcenty na klamkach drzwi i obok konsoli środkowej odbijają się echem na kierownicy, a jeśli ogólny efekt nie jest tak miękki, jak w prawdziwym Range Roverze, cóż, doładowany Sport jest również tańszy o około pięć kawałków. Fotele są mocne i zapewniają wsparcie, a pozycja za kierownicą jest naturalna, bez postawy kierowcy autobusu, którą można znaleźć w starszych Range Roverach. Ten oczekiwany wysoki punkt obserwacyjny SUV-a istnieje, ale https://cars.magicexhibit.org/ doskonała kontrola ruchu nadwozia zapewniana przez system Dynamic Response – automatycznie zmienia tłumienie i kontrolę przechyłów w zależności od sposobu prowadzenia samochodu – minimalizuje wszelkie nieprzyjemne wrażenia.

Attachments

Content Type: Discussion
Created at 9/15/2022 6:36 PM by  
Last modified at 9/15/2022 6:36 PM by