Nawet najbardziej skromny samochód jeżdżący dziś po amerykańskiej drodze oferuje luksusy niewyobrażalne w najdroższych samochodach 50 lat temu. Elektrycznie sterowane szyby, poduszki powietrzne, odtwarzacze CD, przednie i tylne sterowanie https://automatic.magicexhibit.org/
klimatyzacją, a nawet elektrycznie sterowane dachy, można znaleźć w samochodach kosztujących mniej niż 20 000 dolarów. Dzisiejsze najdroższe samochody, te, które sprzedają się za 75 000 dolarów i więcej – czasami dużo wyżej – muszą być naprawdę dość luksusowe, aby uzasadnić te metki.
Chociaż „luksus” to przydomek rzucany teraz częściej niż kiedykolwiek, niektóre modele są tak królewskie, że wyróżniają się nieporównywalnie. W rzeczywistości odrodzenie znanych marek, takich jak Rolls-Royce, Bugatti, Maybach https://tire.magicexhibit.org/ i Bentley, dowodzi, że stawianie reputacji firmy na ultraluksusowych – termin ukuty dla zestawu powyżej 150 000 USD – może być zwycięską formułą .
Rolls-Royce Phantom to pierwszy nowy produkt firmy pod nowym właścicielem BMW. Ale to nie znaczy, że nowy Rolls-Royce nie jest tym, czym był stary. Szefowie chwalą się, że żadne dwa samochody nie są dokładnie takie same https://auto.magicexhibit.org/
, ponieważ są tak mocno dostosowane do gustów ich właścicieli. Co więcej, marketerzy twierdzą, że ich modele tak naprawdę nie konkurują z innymi luksusowymi taryfami samochodowymi. Zamiast tego, ze względu na ogromny koszt, dzielą przestrzeń umysłu z jachtami i trzecim lub czwartym domem.
Czysta doskonałość
Tymczasem modele Bentleya stały się odwiecznymi faworytami wśród hollywoodzkiej elity. To dobra wiadomość dla firmy należącej do koncernu Volkswagen. Ale cała ta ekspozycja w południowej Kalifornii wymagała luksusowego kabrioletu https://newcar.magicexhibit.org/
opartego na Continental GT Coupe. GTC zachowuje cały styl i osiągi, które sprawiły, że jego rodzeństwo z twardym dachem było tak popularne wśród odrzutowców. Jego sześciolitrowy, 12-cylindrowy silnik ma nie jedną, ale dwie turbosprężarki, które przyspieszają od zera do 60 mil na godzinę w zaledwie 4,8 sekundy.
Rozprzestrzenianie się luksusowej konkurencji nie powstrzymało jednak oddziału Mercedes-Benz firmy DaimlerChrysler przed próbami zarobienia pieniędzy. Odrodzenie marki Maybach nie przebiegło tak gładko, jak jazda jedną https://newcar.magicexhibit.org/
z eleganckich limuzyn firmy. Jedną z cech, która zabiera ciasto, jest jednak nowe podejście do panoramicznego szklanego szyberdachu: panele elektromagnetyczne, które można regulować, aby były nieprzezroczyste lub całkowicie przezroczyste. Świetlna atmosfera, którą zapewnia dach, nie ma sobie równych w branży.
Oczywiście wielu utożsamia luksus z czystą wydajnością. Imię Veyron, księcia prędkości Bugatti, jest obecnie na ustach każdego miłośnika supersamochodów – i nie bez powodu. Jego masywny silnik W16 uczynił go najszybszym samochodem produkcyjnym na świecie, zdolnym do osiągania prędkości ponad 250 mil na godzinę i rozpędzania się od zera do 60 w mniej niż 2,5 sekundy.
Pikantny SUV Cayenne
Ale Veyron zasługuje na pochwałę także na innych frontach https://bestsuv.magicexhibit.org/
. W przeciwieństwie do wielu innych supersamochodów, które rezygnują z wyposażenia wnętrza na rzecz prędkości lub są przeznaczone głównie do samochodów torowych, Veyron jest tak samo wygodny i luksusowy jak Bentley wyprodukowane przez rodzica obu firm, Volkswagen Group.
Ale to nie znaczy, że modele w niższych cenach też nie podejmują znaczących wysiłków. Unoszące się między 50 000 a 100 000 USD każdy, modele od Porsche po Mercedes-Benz wyróżniają się luksusem.
Nawet pojazd, który w chwili powstania wydawał się nieodpowiedni dla swojego producenta, może zdobyć krytyków i potencjalnych klientów dzięki zdrowym dodatkom wyposażenia wnętrza i wydajności. Tak jest z pewnością w przypadku https://review.magicexhibit.org/
pierwszego pojazdu sportowo-użytkowego Porsche, Cayenne, który na pierwszy rzut oka nie pasuje do reputacji firmy w zakresie produkcji ekskluzywnych i dynamicznych samochodów sportowych.